Бр. 125/2009. Декодирање слике

125Миланка Тодић, ДЕКОДИРАЊЕ СЛИКЕ – УВОД
Марина Матић, ПОЧЕЦИ ПОПУЛАРНЕ КУЛТУРЕ
Aleen Meek – BENJAMIN, THE TELEVISUAL AND THE FASCISTIC SUBJECT
Павле Леви, КИНО/ФАНТАЗАМ (преузми .pdf 1,2 Mb)
Светлана Марковић, ЕРОТСКА ФОТОГРАФИЈА У ДЕЛИМА АВАНГАРДЕ
Јована Дукић, ИСТИНА И/ИЛИ ИДЕНТИТЕТИ
Bojana Videkanić, POSTIDENTITY AND THE AESTHETICS OF AFFECT IN THE WORK OF TANJA OSTOJIĆ
Предраг Терзић, ВИДЉИВОСТИ СЛИКЕ
Ива Јестратијевић, ЗАВОДЉИВОСТ ВИЗУЕЛНОГ – ЕРОТИЦИЗАМ У ОСТМОДЕРНОЈ ФОТОГРАФИЈИ
Бојана Ромић, WIKIPEDIA И ПРОБЛЕМ ЕЛЕКТРОНСКЕ АГОРЕ
Јелена Матић, ФОТОГРАФИЈА У „ДРУШТВУ МРЕЖЕ“
Славица Радишић, „ОТАКУ“ СУБКУЛТУРА
Татјана Дадић Динуловић, КУЋА КАО ЕКРАН: ТРАНСФОРМАЦИЈЕ МЕДИЈСКЕ ФУНКЦИЈЕ У САВРЕМЕНОЈ АРХИТЕКТУРИ
Нада Торлак, ЗЛОУПОТРЕБА ЖЕНА У ТЕЛЕВИЗИЈСКОМ И СПОЉНОМ ОГЛАШАВАЊУ
Тијана Ђуричић, БИЛБОРД КАО СРЕДСТВО УРБАНОГ СПЕКТАКЛА

ИСТРАЖИВАЊА

Владимир Кривошејев, ИСТРАЖИВАЊЕ БУЏЕТСКОГ ФИНАНСИРАЊА КУЛТУРЕ У ГРАДОВИМА У СРБИЈИ

ОСВРТИ

Валтер Абел, ПРЕМА ОБЈЕДИЊЕНОМ ПОДРУЧЈУ У ЕСТЕТИЦИ

ПРИКАЗИ

Јадранка Божић, РИЗОМСКО РАЗГРАНАВАЊЕ И СРАСТАЊЕ
Александра Ђуричић, ЈЕДНА СЛИКА ИЗ ПОМПЕЈА
Миља Вуковић, ДАМА И ЈЕДНОРОГ У ЕЛЕКТРОНСКОМ ФОРМАТУ