Трибина: Културна потрошња – разноврсне публике у Србији

2010_kulturna_potrosnja_tribina29. априла 2010. oдржана је у Заводу за пруoчавање културног развитка трибина о културној потрошњи, области која је предмет интересовања у социологији, психологији, економији, културној политици, студијама културе и студијама маркетинга.

Уводничар и модератор трибине др Предраг Цветичанин приказао је, ослањајући се на истраживање које је сумирао у књизи Културне потребе, навике и укус грађана Србије и Македоније, Ниш, 2007. и друге радове, појам, теоријску заснованост, методолошки приступ том сложеном предмету и преглед основних резултата користећи Србију као предмет посматрања.

Другу презентацију на трибини одржао је мр. Слободан Мрђа који је приказао теоретску и методолошку основу и неке од резултата истраживања које је са сарадницима, у оквиру пројекта Завода за проучавање културног развитка, спровео током 2009. године. У дебати која је уследила учествовали су др Милош Немањић, др. Ратка Марић, др Бранимир Стојковић, др Ивана Спасић и др Ивана Кроња.