Овогодишњи Међународни београдски сајам књига обележен је медијском сензацијом коју је изазвао бестселер по укусу тинејџерки. Зато анализирамо читалачке навике генерације која одраста уз блогове и друштвене мреже. Како се преплићу таблоидна култура и тржиште књига у Србији? Да ли ријалити, као доминантни телевизијски формат, утиче и на књижевни укус? Учесници трибине изнели су ставове и о томе на кога се угледају млади, ко су списатељске звезде по мери медија и шта нам популарне књиге и њихови аутори говоре о преовлађујућим вредностима код нас.
Трибина је одржана у петак, 20. новембра у 13 сати, у Галерији Завода за проучавање културног развитка.
Трибину модерирала: доц. др Маја Вукадиновић, културолошкиња, Академија лепих уметности у Београду.
Учествовали:
Зоран Хамовић, главни и одговорни уредник издавачке куће Clio;
доц. др Далибор Петровић, социолог, Саобраћајни факултет у Београду;
Тамара Вученовић, ауторка емисије „Дигиталне иконе” – Радио Београд;
Још слика: https://drive.google.com/folderview?id=0B4gHJm9tjHHwNjhGQjFseExVM28&usp=sharing