17. jun 2015. Tribina „Stevan Majstorović“: Pozorište – publika – marketing

Na tribini „Pozorište – publika – marketing“ održanoj u sredu 17. juna u 12 časova vođen je razgovor o sledećim pitanjima:

• Kako kreirati i realizovati marketinšku kampanju u pozorištu?
• Koliko kampanje utiču na posećenost, recepciju i kakvi su efekti? Da li publika i na taj način stiče naviku (kulturnu potrebu) da odlazi u pozorište?
• Ciljevi marketinških kampanja: komercijalni (tržišni efekti), ali istovremeno i kulturološki (ne samo kvantitativno uvećanje broja posetilaca, već i negovanje publike, njen kvalitativni rast)

06_17_tribina_front

Učesnici:

Tamara Vučković Manojlović, direktor Jugoslovenskog dramskog pozorišta u Beogradu
Aleksandar Milosavljević, upravnik Srpskog narodnog pozorišta u Novom Sadu
Milan Lučić, menadžer za oblast umetnosti u Britanskom savetu u Beogradu

Moderator: dr Ksenija Radulović, docent na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu, Katedra za teoriju i istoriju.

Календар

Nema rezultata.

е-Култура

Часопис Култура

UNESCO фонд за културну разноликост

ГЕО СРБИЈА

Последње објаве