Презентација пројекта и видео приказ базе података „Исељавање југословенских Јевреја у Израел 1948-1952“ | Завод за проучавање културног развитка

16. децембра 2019.

У Галерији Завода за проучавање културног развитка данас је одржана презентација пројекта и видео приказ базе података „Исељавање југословенских Јевреја у Израел 1948-1952“ у организацији Јеврејског историјског музеја и Завода.  Окупљеној публици обратили су се: др Вук Вукићевић, директор Завода за проучавање културног развитка, Војислава Радовановић, директор Јеврејског историјског музеја, мр Драган Крсмановић, аутор и вођа пројекта и Драгана Понорац, аутор сајта и базе података.

Појекат Истраживање и дигитализација докумената о исељавању југословенских Јевреја у Израел 1948 – 1952/53. заснован је на архивској грађи Јеврејског историјског музеја и подацима о 9.000 југословенских Јевреја који су хтели да се иселе у новоформирану, обновљену државу Израел, после Другог светског рата. Главни резултат пројекта је израда базе података коју ће заинтересовани моћи да виде на посебној интернет презентацији повезаној са сајтом Јеврејског историјског музеја www.jimbeograd.org.

(фото Завод, на фотографији с лева на десно: др Вук Вукићевић, директор Завода за проучавање културног развитка, Војислава Радовановић, директор Јеврејског историјског музеја, мр Драган Крсмановић, аутор и вођа пројекта и Драгана Понорац, аутор сајта и базе података)

(фото Завод, на фотографији с лева на десно: Војислава Радовановић, директор Јеврејског историјског музеја, мр Драган Крсмановић, аутор и вођа пројекта и Драгана Понорац, аутор сајта и базе података)

(фото Завод, на фотографији окупљена публика)

Контакт