Promocija 139. broja časopisa za teoriju i sociologiju kulture i kulturnu politiku „Kultura“ biće održanau sredu 16. oktobra u 14 sati u slušaonici broj 2 Fakulteta političkih nauka Univerziteta u Beogradu, ulica Jove Ilića 165 na Voždovcu.
Učesnici:
prof. dr Stjepan Malović, autor teksta, Univerzitet u Zadru, Hrvatska,
prof. dr Sonja Tomović Šundić, dekan Fakulteta političkih nauka u Podgorici, Crna Gora,
Dragić Rabrenović, autor teksta, predsednik UO Unije lokalnih javnih emitera u Crnoj Gori
prof. dr Veselin Kljajić, urednik teme Savremeni mediji i PR, Fakultet političkih nauka Univerziteta u Beogradu,
prof. dr Aleksandar Prnjat, glavni urednik časopisa Kultura
Tektonske promene na (ne samo) globalnom medijskom tržištu nastale posle digitalnog cunamija koji je obišao celu planetu, dodatno upotpunjene posledicama ekonomske krize koja (iako su nas uveravali drugačije), još uvek traje, u potrazi za novim uspešnim modelima poslovanja, iznova su aktualizovali temu odnosa medija i PR-a, predominantnog uticaja različitih PR izvora na uređivačku politiku svih medija bez izuzetka, potvrđujući pretnju narastajućeg trenda globalnog storitelinga (storytelling). U potpunosti transformisani načini komunikacije, novi komunikacio- ni kanali, kriza novinarske profesije, ali i kontinuirano smanjivanje resursa za prikupljanje i obradu vesti – otvorili su nove dodatne prostore sve snažnijoj PR industriji. Formalni i neformalni centri političke i ekonomske moći, zahvaljujući društvenim mrežama i kvantumu onlajn zajednice, uveliko direktno isporučuju svoje poruke, zaobilazeći čak i posredstvo novinara profesionalaca, koji su pak sve manje kreatori i interpretatori istraživači, a sve više saradnici PR centara i saučesnici trenda domi- nacije sadržaja koji dolaze iz polja odnosa s javnošću. (Prof. dr Veselin Kljajić, iz Reči priređivača, Kultura, br. 139).