Na desetom jubilarnom FOODTALK-u , u organizaciji Udruženja građana The Best Fest uz medijsku podršku kompanije Color Media Communications i partnersku podršku Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam, Grada Novog Sada – Gradske uprave za privredu, na penelu Važnost brendiranja destinacija kroz hranu, predstavljena je edicija Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka (Zaprokul) UKUSI. Dr Jelena Đorđević, pr Zaprokula predstavila je knjige: Ukusi Đerdapa, Ukusi Stare planine, Ukusi Zlatibora i Ukusi Deliblatske peščare, urednika Dejana Zagorca. Ova značajna edicija Zaprokula, sa temom očuvanja nematerijalne i etnološke kulturne baštine, izazvala je veliko interesovanje okupljene publike i medija.
„Unapređenje i promocija nematerijalne kulturne, etnološke i gastronomske baštine je cilj kome Zaprokul teži kroz ovaj i ovakve projekte, sa važnim zadatkom brediranja našeg nematerijalnog nasleđa i njegovog očuvanja za neke buduće generacije“ istakla je ovom prilikom Đorđević.