Конференцију посвећену унапређењу медијске писмености у Србији отворила је Славица Трифуновић, помоћница министра за информисање и медије Министарства културе и информисања Републике Србије.
Марко Крстић, директор Завода за проучавања културног развитка (ЗАПРОКУЛ) и Бојан Клачар, извршни директор Центра за слободне изборе и демократију (ЦЕСИД) представили тренутно стање у нашој земљи.
Крстић је говорио о медијској писмености и медијским навикама гимназијалаца у Београду где је истраживање Запрокул-а показало да се овом темом морамо озбиљније бавити како би младе генерације користили дигиталне алате на прави начин.
Млади највише користе друштвене мреже Инстаграм и ТикТок, већина њих сматра да може да препозна лажну вест и зна шта је пропаганда и спиновање, показали су резултати истраживања.
„Праћење медијске писмености гимназијалаца ће се наставити и у наредном периоду“, рекао је Крстић.